Despre mine - nuciilui madalin

Breaking

Post Top Ad

Post Top Ad

13 iulie 2020

Despre mine

Numele meu este POPA  VICTOR  MADALIN . M-am nascut la data de 29.11.1991 , in frumoasa comuna PADINA  MICA , din judetul Mehedinti . Am terminat liceul Tehnic Lorin Salagean din frumosul oras al florilor , Drobeta Turnu Severin. Faptul ca sunt nascut la tara si ca de mic am fost invatat cu agricultura , m-am hotarat sa imi deschid o mica afacere.


Vazand ca la ora actuala foarte putini oameni sunt in tara care se ocupa cu cultura de nuci , m-am hotarat sa incep aceasta afacere . Vreau sa precizez de la inceput , ca aceasta afacere am inceput-o cu bani proprii . Am incercat sa iau fonduri europene , dar cum in Romania , dureaza foarte mult , am deschis aceasta afacere pe banii mei . 

Asa m-am hotarat sa imi deschid o societate , societate pe care am inregistrat-o la registrul comertului sub denumirea : SC popa camelia si madalin srl
Mentionez faptul ca pe langa aceasta cultura aferenta pomicola de nuci,totodata cultiv si comercializez.
Acesti puieti de nuci fac parte din : Gama larga puiet nuc geoagiu 65 .
DE CE AM FACUT ACEASTA ALEGERE    
Cei care isi doresc afaceri cu nuci trebuie sa rezerve un timp documentarii, pentru a lua cele mai bune decizii. Va prezint astazi povestea mea, luand decizia de a infinta o livada de nuci pe o suprafata de peste 2.50 hectare.

Cea mai importanta decizie a fost cea legata de soiul de nuc pe care il voi folosi. Am fost impresionat de Geoagiu 65, un soi originar romanesc, capabil sa ofere productii impresionante.

“Am dorit un soi de o reala calitate, atat sub aspectul productivitatii, dar mai ales asupra calitatii miezului. Asa am decis sa infiintez in soiul Geoagiu 65, care da la noi o productie de 4 tone la hectar. In Franta de exemplu, soiul poate oferi o productivitate de pana la 6 tone la hectar. De remarcat la acest soi este ca miezul nu se faramiteaza ca in multe cazuri atunci cand nuca se sparge, un lucru de asemenea foarte important”,

Inca un avantaj al acestui soi de nuc este si inaltime la care ajunge, la maturitate, de circa 6 metri, o inaltime mai mica in comparatie cu alte soiur

Aceasta gama variata de puieti nuc romanesc samanta certificata o pot oferi la preturi destul de accesibile! Cine este interesat sa achizitioneze aceasta gama de puiet de nuci ,geoagiu 65 poate sa ma contacteze .

Doritorii pot sa ma contacteze fie pe retelele de socializare ( pe care o sa le prezint mai jos ) , fie pe numarul de telefon : 0757612997

https://www.facebook.com/madalin.popa.393
https://www.youtube.com/channel/UCvEiHxDXwAdmPe772d4Y-HA?view_as=subscriber

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Top Ad